2.6.5

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Nie, 11 Kwi 2004, 14:33:24 CEST

Dnia Sunday 11 of April 2004 13:53, Marcin Krzyzanowski napisał:
> Witam,
>
> moze ktos potwierdzic moje obawy co do 2.6.5 ?
> [...]

Z moich krótkich doświadczeń z 2.6.5 nie sprawia większych problemów.
eagle-usb na i586 działa bez zarzutów. Raz oopsowal, ale z mojej winy, gdyż
udpalałem neostradę starszą wersją pakietu eagle-usb, wykorzystując adictrl.
Alsa na moim Live działa tak samo jak na 2.4 z samodzielnie budowana alsa.
Jedynie uciazliwe jest to, ze mam domyslnie ustawienia glosnosci "wave" na
100% co powoduje znieksztalcenia dzwieku, lecz to da się obejść (ale to wina
alsy a nie 2.6). Na desktopie używam przekompilowany kernel 2.6.5, gdyż na
dystrybucyjnym w athlon nie wiadomo czemu nie działa mi  jeden program. Co
ciekawe na @i586 działa, ale moja wiedza jest zbyt skromna, aby dojść do
przyczyny.
To co mnie dziwi w 2.6.x jest to, że przy większej ilości odpalonych usług,
serwer Counter Strike działa strasznie wolno w porównaniu z 2.4.xx. Jednak na
prawie identycznej co do mocy maszynie to nie wystpuje. Może mieć tu wpływ
to, że na jednym kompie jest neostrada a na drugim iDSL.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551