Znajdowanie speca.

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Nie, 11 Kwi 2004, 22:08:36 CEST

On Sun, 11 Apr 2004, Adam Gołębiowski wrote:

> Nic - wtedy jesteś w sytuacji, w której nie masz żadnego źródła
> informacji.
>
> Chyba, że możęsz ściągnąć dany pakiet skądś - wtedy:
> 	rpm -q -qp pakiet.rpm -qi | grep Source

warto by bylo zrobic baze SPECy, i miec takie dane jak jakie pakiety
tworza, co udostepniaja

wiem ze ciezkby bylo zrobic jaki pliki bo to miadomo dopiero po
kompilacji
ale tworca speca zawsze przeciez kompiluje (a przynajmniej powinien) i
wie jakie sa udostepniane pliki w pakiecie

wtedy wyszukanie speca bylo by latwiejsze tak jak w poldku

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo         GG#: 420515