Znajdowanie speca.

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Nie, 11 Kwi 2004, 22:35:19 CEST

Dnia nie 11. kwietnia 2004 22:17, Adam Gołębiowski napisał:

> Przecież forum jest i działa?
Użytkowanie PLD
Wszystko o użytkowaniu PLD
2116
376
sob, 06 marzec 2004
Przez: zelik

Dyskusje nietechniczne
Dyskusje o ustroju PLD, nie zwiazane z technika
1149
92
wto, 23 wrzesień 2003
Przez: Andrzej Krzysztofowicz

Tworzenie PLD
Forum dla osób tworzacych dystrybucje
3969
808
sob, 27 wrzesień 2003
Przez: Andrzej Krzysztofowicz

Dobrze, że po "działa" dałeś question mark. IMO do przeglądania jest lepsze
lists-archive.pld-linux.org i ma sensowną wyszukiwarkę (moje ukochane
namazu).

--
Tomasz Wittner