Spsute zsh?

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Nie, 11 Kwi 2004, 23:24:50 CEST

Dnia nie 11. kwietnia 2004 22:45, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> Ciekawe czemu... #v+ ma jakies specjalne znaczenie (w Mozilli nie ma)? :)
Nie - to nie ma chyba znaczenia - kmail ostatnio mi przy odpowiadaniu obcina
tekst przedpiścy w niepojęty i losowy sposób - tzn. nie cytuje, lub cytuje
tylko 1 linijkę lub wszystko, jak należy bez względu na #v+.

> Idę się leczyć, precież to wątek, na którym mnie zewangelizowałeś na
> zsh. Nie wiadomo dlaczego?
Lecz się kolego, lecz - bez zaglądania pod ten URL wiem, że chyba mnie
pomyliłeś z innym Tomaszem a.k.a. GoTaR.
Nie wiem, czy najpierw powinieneś pójść do okulisty, czy do psychiatry, czy Ci
dzisiaj zaskodziło jajeczko z majonezem.
> PS. Odpal Jabbera, bo pogadalbym czasem o zsh :D Widzialem, ze dlubiesz
> juz przy ekg2.spec :)
J.w. - ze mną nie pogadasz o zsh, nie dłubię przy ekg2.spec, nie używam ekg*.
Uważam, że coś źle kojarzysz i dlatego rozmowa z Tobą nie miałaby sensu. EOT
--
Tomasz Wittner