kernel24.spec

Jacek Konieczny jajcus w pld-linux.org
Pon, 12 Kwi 2004, 10:27:00 CEST

On Mon, Apr 12, 2004 at 09:42:50AM +0200, Arkadiusz Chomicki wrote:
> witam
>
> mam prosbe o dodanie kilku linijek do speca kernela
>
> %bcond_without  serial_in_kernel        #
> %bcond_with     no_usb_storage_debug    #

[...]

> a driga rzecz to wylacza informacje debug z usb-storage, zbyt duzo ich
> jest, a ja ich i tak nie potrzebuje

Nikt kto _używa_ (nie debuguje) usb-storage tego nie potrzebuje. Za to
te komunikaty skutecznie obniżają wydajność systemu podczas używania
usb-storage. Więc jeżeli wogóle bconda dawać, to należałoby go odwrócić.
Ale IMHO wystarczyłoby odpowiednią opcję wogóle wywalić z konfiga.

Pozdrowienia,
        Jacek