zsh

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 12 Kwi 2004, 11:30:10 CEST

On Sun, Mar 28, 2004 at 23:36:10 +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

[Settings -> Keyboard -> XTerm (XFree 3.x.x)]

> No pewnie, że się nie znają - powinni przecież przewidzieć, że chłopaki z PLD
> mają na XFree86 XTerm.ad.patch, w której to zmieniają oryginalne zachowanie
> xterma!
[i tu cała dyskusja skutkująca zmianami w terminfo, XTerm.ad i zshrc]

Teraz niech mi ktoś powie, jakie odnieśliśmy korzyści z tych zmian?
Co poza tym, że zamiast XFree 3.x.x ludzie muszą wybierać XFree 4.x?
Bo mi przestało działać home/end podczas pracy zdalnej z RH i Debianem
zapewne, a nie zauważyłem, żeby cokolwiek innego zaczęło. Czyli na
minus. Mogę już cofnąć te wszystkie swoje zmiany?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/