PLD-doc/book: pl_book__licencja pl_book__licencja/pl_licencja.chp

ankry@green.mif.pg.gda.pl ankry w green.mif.pg.gda.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 01:35:34 CEST

> Jeśli wcześniej ten klucz był podpisywany przez innych, którzy
> poświadczą tożsamość (bo np. znają osobnika) - to czemu nie? Nawet umowy
> słowne są prawnie wiążące.

Ale podpisanie klucza innym kluczem tez nie ma zadnej wartosci prawnej,
chyba, ze do podpisu uzyto klucza stanowiacego podpis elektroniczny w
rozumieniu odpowiedniej ustawy...

A poswiadczenie ustne ma taka sama moc prawna niezaleznie od tego, czy
zostalo podparte kluczem elektronicznym, czy nie.

  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej