bind - pwdutils vs shadow

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 11:38:54 CEST

W liście z wto, 13-04-2004, godz. 11:02, Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Coś konkretniej gdzieś jest opisane?

chcesz maly test zrob tak:

echo "kernel\nlilo\npoldek\nrmp\nglibc" > lista
poldek --pset lista --mkdir -v --install-dist=/mnt

a potem spróbuj z tego zabootowac. Zawsze tak instaluje PLD
i nigdy nie miałem problemów. SysVInit wypadnie bo nie założy grupy utmp
chyba, ale nie pamietam juz. Zamiast login będziesz miał heimdal-login a
jak nie wiesz to spróbuj znaleźć błąd dlaczego nie możesz się zalogować.

TiweK

PS: tommat: tak to mialo byc ironiczne.