/usr/share/empty [Re: bind - pwdutils vs shadow]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 17:08:12 CEST

On Tue, 13 Apr 2004, Jakub Bogusz wrote:
> O ile pamiętam /usr/share/empty nie została wymyślona ani przez jednych
> ani przez drugich.

Nie ważne - stosują to, więc dobrze by było jakby w FHS pojawiła się
wzmianka o tym.

> W openssh IIRC oryginalnie jest /var/empty - co jest niezgodne z FHS.

true.
Dlatego pisałem o mail-u do ludzi od FHS.

> Nie wiem co gdyby chcieć mieć /var czy /var/lib po sieci...
> ale całego /vara to się nie da z obecnymi rc-scripts.

/var po sieci? To jest już chyba żadkość, a /usr po sieci jest jednak o
niebo częstsze.

Chyba, żeby zrobić jakieś /empty, ale to chyba już paranoja.

Tak jak napisał Jacek - /var/run/empty wydaje się być dobre. Albo
/var/empty, jeżeli ludzie od FHS by takie coś uznali.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...