[Fwd: Re: ac-ppc]

robert j. wozny speedy w ziew.org
Wto, 13 Kwi 2004, 19:19:29 CEST

Quoting Marcin Doliński <averne w pld-dc.org>:

> Sam zes usunal przy okazji usuwania wszystkiego co Twoje.
> Tak zes sie rozpedzil, ze i czesc innych rzeczy wtedy przestala dzialac.

tia... szczegolnie wraz z kontami, uprawnieniami do bsrc, bppc... i do
tego szczegolnie w momencie kiedy bylem okolo 250km od komputera na
ktorym mam klucze ssh... marcin, badz powazny...

dla mnie *EOT*. i tak wyjezdzam znow bedzie mi brakowalo czasu.

> PS. I ja tez nie chce rozgrzebywac, ale... jak tam odpowiedz na
> mojego dzisiejszego maila?

dobrze wiesz. do konca wrzesnia mialo byc.

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,