Ktoś się zajmuje udevem?

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 20:49:27 CEST

Witam!

Tak ostatnio siedzę ciut i czytam, bo mam w święta czas, i wyhaczyłem
parę informacji o udvie....Ktoś próbuje się tym zajmować, rozwijać u nas
w PLD??? Do spca dotarłem, ale jest jakby niekompletny, buduje rzeczy,
które potem sam usuwa...ale w zasadzie jest nieźle. Ktoś ma jakieś
doświadczenia z udevem ustawionym jako /dev ??? Mi się udaje postawić na
tym system, ale z pewnymi problemami...mianowicie przy init nie widzi
konsoli głównej (co da się szybko zrobić), oraz nie tworzy odpowiednich
urządzeń dla nvidii...ktoś już nad tym siedzi??? Ja na razie czytam,
może coś wymyślę...

Zdroofka
Cz w rny

--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side!" - Yoda