moze bug nie wiem

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Śro, 14 Kwi 2004, 00:03:47 CEST

On Tue, 13 Apr 2004 22:20:55 +0200
Daniel Dominik Rudnicki <danielbest w interia.pl> wrote:

> Zarowno przez FTP jak i localhost. Paczke te
> (eclipse-3.0-0.M8.1.i686.rpm) przebudowalem po raz
> drugi ale dalej to samo. A gdy tylko usunalem ten plik z katalogu poldek
>
> nie mial najmniejszych problemow.
> Wiec nie bardzo wiem co myslec czy poldek nie bardzo toleruje duze
> paczki czy tez Eclipse jest ble (nie instalowalem jeszcze tego rpm'a).

Mialem dokladnie to samo tyle ze eclipse M7. Blad byl w okolicach search.c
(juz nawet nie wiem gdzie) poldek probowal cos znalesc w swoich danych ale
w swojej strukturze mial puste dane (tylko przy tym pakiecie) i skakal w
/dev/null i kupa.

W jakim otoczeniu javy-ver budowales eclipse ?

--
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler