kdict, koffice, blabla -R: kdebase-core

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 14 Kwi 2004, 16:02:20 CEST

Dnia środa 14 kwiecień 2004 15:20, Tomasz Pala napisał:
> Kiedyś już o tym rozmawiałem z adgorem chyba, mówił że bez tego nie
> działa drukowanie, ja na to, że działa, miał to sprawdzić i dopasować
> zależności, minęło kilka miesięcy, więc sam usunąłem zbędne R.

Nie chciałem juz mieszać w 3.2.x

> Konkretne: CO bez tego nie działa? Pod pojęciem CO kryje się jakaś
> istotna funkcjonalność, nie rzeczy typu dialog Help->About.
>
> Ja od zawsze konquerora, koffice i kdict instaluję z --nodeps i nie
> zauważyłem, żeby nie działało coś więcej jak szczegóły.

Dyskutowałbym nad usunieciem R od kdebase-common-filemanagement ale... 1) nie
uzywam kde z head 2) mnie osobiscie zadne R/BR w kde* nie sa potrzebne - tak
więc dyskutuj o tym z eremami itp.
Popatrz tylko jeszcze, czy te R nie ciągnęły za soba jakichś istotniejszych.
Poza tym zagladaj od czasu do czasu na pld-users-pl i odpowiadaj na listy
typu "klikam tutaj a tu dupa - co robić?" (pamiętaj - większość osób
używajacych środowiska kde to ZU).

--
Adam Gorzkiewicz