Kernel sie sypie

aip@aip.pl aip w aip.pl
Śro, 14 Kwi 2004, 22:12:51 CEST

Witam. Mam pewien klopot i nie bardzo wiem gdzie szukac przyczyny. Od
czasu postawienia serwerka na nowej maszynce bez wzgledu na wersje kernela
mam co kilka godzin-kilka dni (czas zmienny) wykladki. Screen ostatnie
wyglada tak:
http://aip.pl/~pestka/tmp/foto1.jpg

Czy ktos jest w stanie podpowiedziec gdzie szuklac problemu? Podejrzewalem
tg3 - sterownik karty gigabitowej na plycie, wywalilem go i w zamian
wstawilem karte 3com-a - nie pomoglo. Obajwy dalej te same.
Sprzet to IBM x225, 2x xeon 2.66, 1G RAM, sieciowki 3com 905 i
zintegrowana 1Gbit, raid 5 (chyba sie to zowie IBM server iraid czy jakos
tak). Szczerze mowiac zastanawiam sie czy nie wstawic jaderka bez smp.
Glupi jestem i brak mi pomyslow :(

Obecnie hula to na dzis odswiezonej AC z jaderkiem 2.6.5-1 (swoja droga
jakies jaja z openldapem przy updacie byly)

Adam Kochanowski