[dzeus@zatorze.slupsk.pl: apache+php z ac-main daje sigsegv]

Robert Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 14 Kwi 2004, 22:13:22 CEST

W liście z śro, 14-04-2004, godz. 22:04 +0200, Marcin Winkler napisał:
> 1. SOA#1. Nie podales ani wersji php ani wersji apache

> To wkoncu wywala sie php czy mozilla ? Zdecyduj sie.
> co jest takiego w tym test.php

W logach apache jak powyżej, plik test.php jest kompletnie pusty ma
tylko rozszerzenie .php, na każdym pliku z zawartośćią lub bez
dostaję jak powyżej. Moziila po prostu kończy pracę (znika) podczas
wyświetlania aplikacji stworzonej w .php (na tej aplikacji pracują 16
godzin non-stop codziennie) bez żadnych specjalnych wpisów do logów.
Powrót do apache 2.0.48 rozwiązał przynajmniej sprawę wywalania
się mozilli (16 godzin testów). test -f sktypt.php nadal daje sigsegv.
To tak wygląda, problem ten sam na dwóch maszynach (i586 i i686).
Dzięki za odzew i pozdrawiam:
--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User