[dzeus@zatorze.slupsk.pl: apache+php z ac-main daje sigsegv]

Robert Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 10:58:12 CEST

W liście z śro, 14-04-2004, godz. 23:04 +0200, Marcin Winkler napisał:
> php-VER , mozilla-VER ?
> czyste AC ?

[dzeus w master dzeus]$ rpm -qa | grep php
phpMyAdmin-2.5.6-1
php-mysql-4.3.5-1
php-gettext-4.3.5-1
php-common-4.3.5-1
php-pcre-4.3.5-1
php-4.3.5-1
php-zlib-4.3.5-1
php-posix-4.3.5-1
php-cgi-4.3.5-1

[dzeus w master dzeus]$ rpm -qa | grep apache
apache-2.0.48-1
apache-mod_dir-2.0.48-1
apache-mod_proxy-2.0.48-1
apache-mod_ssl-2.0.48-1
apache-mod_auth-2.0.48-1
apache-mod_expires-2.0.48-1
apache-mod_rewrite-2.0.48-1

z tym apachem mozilla się gryzie wywalając się co jakiś czas pracując na kodzie php serwowanym przez apache.

[dzeus w base dzeus]$ rpm -qa | grep mozilla
mozilla-mailnews-1.6-2
mozilla-1.6-2
mozilla-lang-pl-1.6-1
mozilla-plugin-mozplugger-1.5.1-1

Pakiety wszystkie z drzewka ac-main oprócz apache, musiałem wrócić do porzedniej wersji bo dostawałem kur... z mozillą.
--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User