[dzeus@zatorze.slupsk.pl: apache+php z ac-main daje sigsegv]

Robert Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 11:02:30 CEST

W liście z czw, 15-04-2004, godz. 00:59 +0200, Tomasz Pala napisał:

> A co ma mozilla do php? - on jest wykonywany po stronie serwera.

To jak wytłumaczysz to, że przy .49 apache się wywala mozilla jak dalem
downgrade do .48 to jak ręką odjał. Dla mnie to też dziwne, ale cholery
dostawałem jak mi pracownicy zgłaszali co chwlę, że im mozilla znika a w
logach apache pełno wpisów:

[Tue Apr 13 20:33:18 2004] [notice] child pid 13594 exit signal
Segmentation fault (11)

Nie wierzyłem dopóki mnie się też nie wywaliła :)

Zmiana na apache 2.0.48, w logach cisza, mozilla pracuje dalej stabilnie
i bez zakłóceń. Po prostu php które jest w ac-main jest do dupy i tyle.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User