PLD-doc/book: pl_book__licencja pl_book__licencja/pl_licencja.chp pl_book__master.docb

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Czw, 15 Kwi 2004, 11:54:29 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Sa wiazace, tylko sa niepraktyczne.

Czyli ich nie ma.

Andrzej, obiecuje cie gore zlota. Co teraz zrobisz?

--
PLD Linux rulez