GnuCash.spec

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 14:28:04 CEST

Dnia Wed, 14 Apr 2004 21:07:32 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> zeznał:

> Już jest 1.8.9

Faktycznie, jeszcze ciepły :)
Ale dalej męczę 1.8.8

> intl/Makefile występuje dwa razy w AC_CONFIG_FILES - jedno z wystąpień
> trzeba usunąć.

Tak zrobiłem, dociera teraz do testowania -lgal, gdzie się wykłada.

> On chce chyba staaarego gala (IIRC gnumeric jeszcze nie został
> sportowany do GNOME 2 - czy to jest nadal aktualne?) - spróbuj
> wziąć z Ra.
> Można go wrzucić jako gal1.spec czy gal0.spec - szkoda byłoby pozbywać
> się gnucasha z Ac.

Erm... możesz jaśniej? Dorzuciłem jeszcze gal-0.19.3.-3 i nic. Ale do
licha, przecież -lgal powinna zapewnić wesja gal-2.1.6-1?

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.