Ktoś się zajmuje udevem?

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 23:46:51 CEST

Artur Frysiak wrote:

>Związek jest taki że ramfs/tmpfs/devfs nie wspierają znakowania SELinux
>plików co powoduje że część reguł SELinux nie ma prawa działać.
>Zmiana na statyczne dev lub udev na jakiś normalnym (czytaj
>ext2/ext3/xfs) systemi plików rozwiązuje sprawę.

Hm...ale to musiałbym jakąś partycję sobię mała uszczyknąć z dysku, czy
da się ramdiska zformatować jako jakiś inny system niż ramfs?? Ale to
nieważne.

Z tym udev nie jest tak prosto. Właśnie próbowałem się do niego dobić,
zmieniłem w permissions odpowiednio prawa, w/g wzorca ze "starego" dev,
ale cały czas konsola nie działa - najprawdopodobniej coś już wcześniej
próbuję zlokalizować konsolę, niż skrypt start_udev tworzy to urządzenie.

Wystarczyło dodać jedną linię do start_udev, w dziale dodawania
urządzeń, których udev nie rozpoznaje, żeby nvidia działała:
sh /usr/bin/makedevices.sh (wcześniej skopiowane ze źródeł sterów nvidii
do tego katalogu)

Niestety - nie podnosi mi się KDE :/ Kdm dociera do mniej więcej 40% i
zawiesza sie na Inicjowanieu urządzeń peryferyjnych, a za każdym
następnym razem już na tym pierwszym etapie - inicjowaniu urządzeń
systemowych. Niestety, nie potrafię określić, dlaczegóż się tak dzieje.
kdm.log nie wskazuje niczego - jakby odciąć od pewnego momentu log
udanego startu KDE, żadnego błędu zapisanego. Jak odpalam xinit i
starkde z roota, to rusza bez problemu, a jak próbuję ruszyć xinit z
usera, to dostaję, że za mało mam ptsów....ech...fajnie by było mieć
takie sobie kde....Cóż..muszę nad tym jeszcze posiedzieć

Zdroofka
Cz w rny

--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side!" - Yoda