LiveCD mini

havner havner w matrix.kamp.pl
Pią, 16 Kwi 2004, 18:31:32 CEST

On Fri, 16 Apr 2004, Stacho Pal wrote:

> Świetna robota!

Dzieki.

> Jak mi moja stara karta dźwiękowa (ISA, niepnp) zadziałała,
> razem ze starym radyjkiem (sf16-fmi) to mi szczęka opadła. :)

Poczekaj, mi tez teraz szczeka opadla. Ja tam nie mam autodetekcji ISA.
Chyba, ze recznie konfigurowales.

> Jak sieciówką było coś na ne2k-pci to ładnie pobrało adres z dhcp,
> z 3com (3c59x) przy starcie nie pobiera adresu, odpalony z ręki
> dhcpd działa OK.

Wiem o tym. Dziwny blad. Jak sie sieciowki 3com zglaszaja to w dmesgu nie
pojawia sie string "eth.". Jakos inaczej to wydobede.

> Hmm, a po którym ? :)

Bardzo smieszne ;-). Mam nadzieje, ze po tym. Byloby dawno temu gdybym
mial stale lacze. Ale mysle, ze w ciagu tygodnia bede mial.

---
Havner