Poprawki: gnuserv.spec, lirc.spec

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Pią, 16 Kwi 2004, 23:28:19 CEST

On Boomtime, Discord 34, 3170 YOLD, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> IIRC tak właśnie robimy (łatamy ac/am).

Zatem załączam łatę na Makefile.in (chyba nie ma sensu łatać na
DESTDIR, skoro %makeinstall instaluje, gdzie trzeba?).  Łaty na speca
patchującej źródła chyba już nie muszę? ;)  Ino trzeba podbić
Revision: z powodu roztrząsanego w następnym akapicie:

Przy okazji wyszło, że Makefile.in wymaga jeszcze jednego patcha, ze
względu na (chyba) błąd w /usr/lib/rpm w makrze automagicznie
gzipującym many -- otóż skrypt ten zostawia w spokoju symlinki
w /usr/share/man/*/, w związku z czym po przekompresowaniu plików
kończymy z symlinkami pokazującymi w kosmos.  Tutaj obszedłem to
zmieniając ln -s na ln (hardlink kompresuje się jak trzeba, ale do
trzech oddzielnych plików).  Czy symlinki do manuali są źle widziane,
czy czarna magia w /usr/lib/rpm wymaga poprawki na tą okoliczność, bo
jej nie przewidziano?

> IIRC zależności od tego skrupulatnie próbujemy się pozbyć. Albo ac/am
> do poprawki albo budowanie pakietu.

No, tak, ale łatać czegoś kalibru lircd na bibliotekę, której nie
znam, się nie podejmuję, a w tej chwili nie buduje się mimo obecności
wszystkich BuildPrereq, a to chyba jednak nie jest dobre zachowanie.
Chyba że funkcjonalność libiconv-devel jest w jakimś podpakiecie
glibca, którego też nie miałem -- ale wtedy to on powinien być
w zależnościach...

Pozdrawiam,
		--dżaf.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...taki list, który nie jest z papieru,