Poprawki: gnuserv.spec, lirc.spec

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Sob, 17 Kwi 2004, 01:51:31 CEST

On Pungenday, Discord 35, 3170 YOLD, Tomasz Pala wrote:

> Spójrz na daty cytowanych zmian i daty zbudowania tych pakietów. Właśnie
> dlatego, że się linkowały, jest kategoryczny zakaz używania tego
> pakietu na builderach.

Czyli mój patch na Makefile do lm_sensors jest zbędny, bo i tak na
prawdziwym builderze nie znajdzie libiconv.so, dobrze rozumiem?

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...dziewczyny kontra chłopcy, ta wojna trwa już zbyt długo,