SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 14:35:00 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 14:25:26 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Właśnie to robię za Ciebie.

Fajnie, aczkolwiek nie uważam, że 'za mnie'.

> No proszę, teraz się przyznajemy.

Mogłeś od razu o nim powiedzieć. U mnie tego nie było, bo dzięki
zwalonemu IPv6 konfigurację dobre 5 razy przerabiałem.

> Naprawde nie masz bladego pojęcia o programowaniu socketów v6.
[...]
> Widocznie nie sądziłem, że będziesz wiedział jak to poprawić skoro nie
> potrafiłeś zrobić dwóch binarek (v4 i v6) wybieranych z initskryptu.
[...]

O czym mam pojęcie a o czym nie, to moja sprawa. A na kim spoczywa
obowiązek naprawienia jakiejś funkcjonalności, to się tu kłócimy.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/