[Ac] Niedzialajace pakiety

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Sob, 17 Kwi 2004, 18:12:15 CEST

Użytkownik Tomasz Pala napisał:

>Na obu instalacjach (działająca i nie) było chyba to samo.

A to nie wiem. Biegam teraz na waniliowym dhcp 3.0pl2

>[...]
>>

>     ^     ^                                     ^^^^^^^^^
>
>Do tego łańcucha mało wpada, pod regułkę nic - ale czemu tu jest
>0.0.0.0/0, skoro pisałeś -s 192.168.0.0/24? Z 0.0.0.0/0 to podejrzewam,
>że w łańcuchu jest sam ruch OUTPUT (jego było nawet więcej). W
>PREROUTING było wielokrotnie więcej, czyli problem leży pewnie gdzieś w
>routingu. Co masz w mangle?

OK, problem rozwiazany i prawdopodobnie problem wynikal z glupich
zbiegow okolicznosci.
Prawdopodobnie podczas testow albo nie mialem ustawionego ip_forward,
albo lancuch
FORWARD mial DROP, tak wiec albo jedno albo drugie albo oba na raz mi
blokowaly.
Wpisalem do /etc/sysctl.conf na stale forwardowanie pakietow i dodalem
ACCEPT na
FORWARD miedzy sieciami. Dziala :)
Bardzo dziekuje za pomoc.... Ide spac.

Pozdrawiam