SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 11:00:24 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 10:52:58 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Zrób tak jak było to zrobione w xinetd.spec - dwie binarki, wybierane przy
> starcie z initskryptu w zależności od supportu v6 w jajku - albo w ogóle nie

Ja mam to zrobić!? Chyba sobie żartujesz, nie mam czasu. IPv6 jest
uwalone więc wyłączyłem. Nie mam systemów z IPv6 i zgodnie z zasadami
pracy nad PLD - DIY, skoro to Ty potrzebujesz takiej funkcjonalności.

> dotykaj bo takie,,poprawianie'' guzik jest warte.

Guzik to jest warty pakiet, który obecenie jest na ftp - bo po prostu
NIE DZIAŁA w ściśle określonej klasie systemów. Chcesz mieć broken
support - albo go popraw, żeby nie był broken, albo sam zrób dwie
binarki.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/