SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Nie, 18 Kwi 2004, 13:18:58 CEST

Dnia Sunday 18 of April 2004 12:54, Tomasz Pala napisał:

> Nie - Ty włączasz dodatkową opcję, Ty dbasz o to, żeby nic nie psuła.
Widocznie nie wiesz, że w PLD IPv6 jest by default i nie jest żadną dodatkową
opcją. Właśnie zepsułeś pakiet, zmieniłeś domyślne zachowanie, które było w
PLD od początku. Gratulacje.

Do tego mimo, że potrzebujesz widocznie tego pakietu to zmieniasz go pod swoje
potrzeby olewając kompletnie innych, a potem zwalasz na innych robotę
polegającą na poprawianiu po Tobie.

> To ją przywrócę.
Bardzo mądre zachowanie - zresztą typowe dla Ciebie, rozpierdzielić i niech
się inni martwią.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux