to IPv6 or not to IPv6, było: SPECS: ircd.spec

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Nie, 18 Kwi 2004, 14:31:53 CEST

--->[Quoting Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:]

> Ale tylko  u mnie i  tylko gdybym nie  potrzebował systemu
> bez IPv6 (nie,  nie musi to być koniecznie  ten system, na
> którym mam serwer IRC-a, ale z tym mi najwygodniej).

dodaj  do  rc-scripts,  ipv6  na   razie  musi  być,  bo  są
niedorobione programy  - nie ma  komu ich poprawiać  - jeśli
się zgłaszasz  na ochotnika,  możesz już dzisiaj  zacząć nad
nimi pracować.

--
PLD Linux rulez