SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Nie, 18 Kwi 2004, 15:37:05 CEST

Dnia Sunday 18 of April 2004 15:27, Bartosz Taudul napisał:

> support =/= wymaganie.

> Naprawienie pakietu tak żeby działał na normalnych systemach bez jakiejś
> funkcjonalności używanej przez garstkę ludzi to nie jest cofnięcie się
> w rozwoju.
Normalne systemy PLDowe mają kernel w którym jest moduł ipv6.o i można bez
problemu zrobić modprobe ipv6.

> Do roboty więc.
Robisz za miejscowego głupka? Wygląda tak jakbyś nie czytał w ogóle wątku.

> Bo nie działa?

Działa. modprobe ipv6 i Ci zadziała. A teraz weź ten pakiet po poprawkach
gotara i pokaż mi jak zrobić by zadziałał z v6 bez rekompilacji - nie da się.

W każdym razie już poprawiłem po gotarze i jeśli nie masz jakichś
konstruktywnych uwag to skończ pisać.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux