Czy FTP został zarzucony?

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 15:40:25 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 12:50:51PM +0200, Marcin Doliński wrote:
> Było napisane dawno temu. ldapa.
I przez jakiegoś ldapa, który nawet nie wiem co robi... no tak, nawet
się nie dowiem, bo %description jest rekursywne. "Pakiet openldap
zawiera serwery i klientów ldap." Wracając: brak jakiegoś sieciowego
badziewia uniemożliwia Ci przeniesienie: debuggera, gier, programu do
overclockingu karty graficznej, pakietów od .net, tańczącego spinacza w
xmms-ie, edytora tekstowego, osadzalnego języka skryptowego, konwertera
grafiki bitmapowej na wektorową, biegającego po ekranie kota, łamacza
haseł, systemowego wsparcia dla HOME_ETC, programu zmieniającego
ustawienia twardego dysku, narzędzi do SB live!, emulatora dosa,
programu do nagrywania płyt cd, programu służącego do zarządzania
energią, itd. itp.?

wolf
--
  Bartek   .  - Co się będzie działo? No na pewno coś się będzie działo, ale
  Taudul   :    nic elektrycznego.