Poprawki: gnuserv.spec, lirc.spec

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Nie, 18 Kwi 2004, 22:13:48 CEST

On Prickle-Prickle, Discord 36, 3170 YOLD, Jakub Bogusz wrote:

> Lepiej żeby był. Podobnie jak łaty wywalające używanie libtermcap.
> Nie wiadomo co się trafi na systemach np. po migracji z czegoś innego.

OK, widzę, że go commitnięto, dzięki; a poprawi kto kiedyś tego
gnuserva?  W obecnej postaci to on się nawet nie buduje...

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...wszystkie dokumenty uległy rozkładowi.