SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 16:07:43 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 15:39:41 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> 1. kernel PLD jest z v6 -> w distro wszystko działa

Kernel PLD nie jest wymagany w PLD. Podstawowe założenie.

> 2. Rozpieprzasz coś coś działa ludziom. Czasem produkcyjnie.

IPv6 rozpieprzyło coś, co mi działało (a jestem człowiekiem).
Produkcyjnie.

> 3. Chcesz _poprawić_ coś? Zrób to bez rozwalania czegoś co działa w tej
> postaci _od_ _lat_

Kiedyś chyba mieliśmy linki /usr/include/{asm,linux} -> /usr/src/linux
(a w każdym razie tak tego używaliśmy). Przejście na gkh i później llh
niewątpliwie rozwalało coś, co działało w takiej postaci od lat.

Jak mi ktoś wyjeżdża na dzień dobry z 'nie dotykaj, bo tak to guzik
warte', zamiast po prostu powiedzieć, co zrobić (albo najlepiej od razu
samemu poprawić, bo to było mniej zachodu niż cały ten wątek), to
dostaje ode mnie taką odpowiedź, jaką dostał.

> Cofnij swoją poprawkę albo zrób to tak, żeby nie usuwać funkcjonalności,
> która działa w _standardowej_ dystrybucji.

Arek już poprawił.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/