SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Nie, 18 Kwi 2004, 16:45:26 CEST

Dnia Sunday 18 of April 2004 16:34, Bartosz Taudul napisał:

> Gdzie? Pokaż palcem, bo nie widzę. I przypominam, że PLD wspiera
> niedystrybucyjne kernele.
Gzz, wytłumaczyłem Ci co miałem na myśli pisząc ,,PLDowym systemie''.

> Pakiet był w takim razie spieprzony od 5 lat, ot co. To że przez 5 lat
> nikt tego nie poprawił to tylko świadczy o jakości wsparcia ipv6.
Raczej wsparcia BEZ ipv6 kolego. gotar spieprzył go ,,inaczej'' - też mi
poprawka.

Gdzie ten Twój raport dotyczący niedziałającego ircd sprzed 4 lat? Wymądrzać
się potrafią wszyscy panie wolf.

> wolf

Z mojej strony EOT, jak ktoś jeszcze nie rozumie to niech rozjaśni sobie w
głowie czytając archiwum.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux