SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 16:46:32 CEST

On Sun, 18 Apr 2004, Bartosz Taudul wrote:
> Pakiet był w takim razie spieprzony od 5 lat, ot co. To że przez 5 lat
> nikt tego nie poprawił to tylko świadczy o jakości wsparcia ipv6.

O czym ty gadasz?

v6 działa, także w tym pakiecie. Po zmianach gotara przestało działać...
Na *standardowym* PLD.

Wsparcie niedystrybucyjnych kerneli? w sumie nie wiem czy mamy - przede
wszystkim mamy dystrybucyjne. Niedystrybucyjne jest IMO wsparciem
niszowym, przede wszystkim dystrybucyjny ma chodzić.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...