to IPv6 or not to IPv6

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 16:54:40 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 16:35:01 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie.

Już ustaliliśmy, że się nie zgadzamy. Nie ma sensu powtarzać.

> Nigdy nie dzialalo. Chciales nowej rzeczy. Popsules innym.

'Innym', których są tysiące...

> Arek naprawil bo _ty_ chciales nowej rzeczy i zastosowales metode przymusu.

Nie, ja wyłączyłem USZKODZONY kod.

> IMO takie postepowanie jest *nie do przyjecia*.

Zawsze możesz podjąć odpowiednie kroki w CDG.

> I nie chodzi tu o ten jeden pakiet. Chodzi o zasade. Podobnie mi wyglada
> dzialanie wolfa na gcc z DEVEL. Co prawda na DEVEL i mnie ksi nie
[...]

Nie znam tematu.

> Bo jak tak dalej pojdzie, to X wywali biblioteki GNOME-2, bo dzialajace
> evolution sie z nimi nie kompiluje, Y wywali kernel 2.6 bo mu nie dzialaja
> PTS-y itd.

1. nie o kompilacji mówimy a działaniu,
2. kernel24 czeka na zbudowanie, RM zlewa,
3. gnome i kernel to nieco inny kaliber, niż ircd z IPv6.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/