SPECS: ircd.spec - disabled broken IPv6 by default, release 3, STB...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 17:10:28 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 16:37:32 +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Wcześniej działał gdy było dostepne IPv6 w kernelu. Czyli działał w
> _domyślnej_ instalacji PLD.

Domyślnie chyba wykłada się na nieznanej opcji R. I wyrzuca kilka
warningów.

> Po Twojej "poprawce" ircd _nie_ działa po IPv6. Jedyne co zostało
> poprawione to działanie po IPv4 w _nie-domyślnej_ konfiguracji PLD. IMHO
> to jest zmiana na gorsze.

Z mojego punktu widzenia na lepsze: pakiet nie działał w ogóle albo
działał na v4+niszowym v6, zaczął działać po v4 zawsze.

> Poprzednie zachowanie nie było w 100% prawidłowe, ale to też prawidłowe
> nie jest.

Nie twierdzę, że jest.

> Najgorsze jest to, że teraz przestało działać tym, którym
> działało od paru lat.

KOMU przestało!? Wszyscy piszecie o tajemniczych TYCH - znaczy o kim!?
Ile macie tych serwerów z ircem wystawionym po IPv6!? To jakaś sekta, o
ktorej nikt nie chce mówić, tak?
Wszyscy piszecie 'tym', nikt nie pisze 'mi' - a ja piszę, że MI nie
działało. I kilku osobom na pld-users, do których linki podesłałem.
Na razie odnoszę wrażenie, że wszyscy chcecie mieć to IPv6, żeby tylko
móc się tym pochwalić, lejąc na to, że ludziom na produkcyjnych
systemach nie działa.
Ja przynajmniej uzupełniłem opisy, żeby człowiek instalujący pakiet
wiedział, że opcjonalnie może włączyć IPv6. O tym, że na systemie bez
IPv6 nie chodzi, od 14 miesięcy nikt nie raczył nigdzie poinformować.

Ostatnio zauważam, że poza defaultami to się często sypie to PLD...:/

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/