openldap w Ac

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Nie, 18 Kwi 2004, 21:07:10 CEST

W liście z nie, 18-04-2004, godz. 20:07 +0200, Zbyniu Krzystolik
napisał:
> Mniej wiecej Sun, Apr 18, 2004 at 07:38:37PM +0200, zainteresowany Marcin Doliński rzekl:

> Książka adresowa już działa, choć marudzi, natomiast nie ma wsparcia
> książek adresowych w LDAPie - czyli jak dla mnie to się nie nadaje.
U mnie w evolution-1.5.6.2 jest wsparcie dla książek adresowych LDAP.
Nie wiem czy działa, bo nie używam, ale jest.
Może sam budowałeś evolution z --without ldap?

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>