Czy FTP został zarzucony?

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 21:09:22 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 12:50:51PM +0200, Marcin Doliński wrote:

> Było napisane dawno temu. ldapa.

Było już pytane kilka razy... co z evolution?

Pytam, bo zgodnie z Twoją prośbą wstrzymuję się (no, ograniczam) z
puszczaniem zleceń do czasu zakończenia migracji na nowego openldapa...

Evolution 1.4 nie buduje się w środowisku gnome 2.6. Ktoś chce to
poprawić? Jeśli nie, to w tym momencie niejako z automatu powinien
polecieć evolution 1.5. A osoby chcące multisynca? Cóż, poczekają - z
tego co widziałem, w cvs multisync powoli się do tego przymierzają (ale
baaaaardzo powoli). A jeśli ktoś nie może się doczekać - SOD #1.

A argumenty, że zarzucamy funkcjonalność - well, Ac ciągle jest jeszcze
w fazie rozwoju, więc takie rzeczy są do zaackeptowania - szczególnie w
przypadku nie-krytycznych elementów systemu.