openldap w Ac

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 22:16:27 CEST

W liście z nie, 18-04-2004, godz. 21:49 +0200, Grzegorz Goławski
napisał:
> W liście z nie, 18-04-2004, godz. 21:45 +0200, Marcin Krzyzanowski

> A spróbuj dodać jakiegoś nowego usera w systemie i z niego uruchom
> evolution. Może to wina konwersji książki adresowej z wersji 1.4?
> Bo u mnie wszystko działa, tyle że akurat na tym komputerze nigdy nie
> miałem evolution < 1.5.x

tak, upgrade nie działa bo zmieniły sie katalogi a evo nie aktualizuje
sobie wpisów w kluczach gconf.... juz moge z reki dodawac adresy ale
nadal nie dziaa http://krzak.linux.net.pl/evo.png a to chyba nie jest
juz tego wina.