javy...

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 20 Kwi 2004, 07:35:01 CEST

On Mon, 19 Apr 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Oczywiscie co najwyzej w supported ?
Supported albo ow zahaslwoany zasob.
Developerzy by otrzymali haslo na podstawie czegos (moze CVSa)
(jest cos takiego jak pam_cvs ?) i tyle.
Chce ktos korzystac, odhashowuje, dopisuje haselko do konfiguracji
i jazda. A jako ze jest na haslo to nie "redystrybuujemy".

> Bo w glownym drzewku nie ma miejsca na pakiety z niespelnionymi
> zaleznosciami...
I mam nadzieje ze Averne z w/w tez sie zgadza...

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-