rexima.spec

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Pon, 19 Kwi 2004, 00:51:13 CEST

On Setting Orange, Discord 37, 3170 YOLD, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Do Ra czy do Ac ?

Ja osobiście używam Ac, więc jak dla mnie, to do Ac; Ra jest w ogóle
rozwijane jeszcze poza niezbędnymi secfiksami?

> Sugerujesz, ze jest gotowy ?

Proszę, aby ktoś lepiej obeznany z wymaganiami i procedurami obejrzał
speca i to ocenił, ewentualnie wskazując, co należy poprawić; nie znam
jeszcze procedur, jakie się tutaj stosuje.

Pakiet buduje się w Ac i działa poprawnie, ja nie widzę żadnych błędów
ani nie wyobrażam sobie sytuacji, w której jego obecność w dystrybucji
mogłaby sprawić jakikolwiek kłopot.

> Bo jak nie, to taka prosba
> sie kwalifikuje do /dev/null.

Ponieważ?  Post wcześniej napisano mi, że być może nie trafił na żaden
z builderów, ponieważ nikt o to (posłanie na builder i/lub
przygotowanie pakietu do tego) nie poprosił.  Zrobienie tego nie
wchodzi w grę w moim przypadku, więc proszę.  Przygotować mogę, jeśli
ktoś wskaże mi ewentualny błąd, bo takowych w specu, o którym mowa,
nie stwierdziłem.

Pozdrawiam,
		--dżaf.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...Can't you understand that the way things were planned