rexima.spec

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Pon, 19 Kwi 2004, 02:05:31 CEST

On Setting Orange, Discord 37, 3170 YOLD, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Bo taka prosbe sie wysyla, gdy pakiet jest gotowy.

OK, saved.

> A obowiazuje u nas zasada: kto potrzebuje, ten robi.

Ja tu nowy, więc nie wszystko mogę zrobić sam, tudzież nie
zawsze jestem w stanie ocenić, czy pakiet jest zgodny z Wytycznymi,
tym bardziej, że w module PLD-doc, do którego mnie odesłano, jest
generalnie mieszanka dokumentów od Ra do dnia dzisiejszego, i ciężko
ogarnąć całość.  Jeśli istnieje jakiś plik, w którym są zebrane
wytyczne odnośnie budowania pakietów (typu kwestia symlinków do manów,
która wyszła przy okazji gnuserv), byłbym wdzięczny za wskazanie go,
bo jak na razie nie znalazłem takowego.

Generalnie co umiem/mogę, to robię, ale jeszcze nie znam warunków
lokalnych (jak się robi *tutaj*), więc proszę o jakiś okres
ochronny... ;) Dzięki za dotychczasową wyrozumiałość.

Pozdrawiam,
		--dżaf.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...a child's rhyme stuck in my head, it said that life