triones technologies...

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 19 Kwi 2004, 18:20:59 CEST

Mialem przez chwilkę maszynkę z dwoma kontrolerami IDE. Jeden
standardowy, jakiś intel, natomiast drugi zewnętrzny na PCI i na nim był
dysk gdzie miało wylądować PLD.
Niestety zarówno na 2.4(vaniliowym i naszym, 2.4.20 i 2.4.25) jak i na
2.6 (z livecd) efekt identyczny - w momencie wykrywania partycji zwis
systemu. Nawet nie było kernel panic ;)
Co dziwne - na 2.2 odpalonym z dyskietki(taki mały własny.. 2.2.20 albo
2.2.22 bodajże) wszystko działa - wykrywa dysk, można zakładać
partycje... Zarówno przy hpt jak i generic.
Spotkał się ktoś z czyms takim?
Komputer nie jest mój, miałem tam tylko dostęp przez kilka godzin, jakby
ktoś rzucił jakiś pomysł mogę się postarać wejść tam jeszcze raz. Ale na
razie czarno wszystko widzę...
z /proc/pci:
Triones Technologies Inc HPT 366

lspci -n dało
0180:1103:0004 rev 03

Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
PLD Linux Developer