SOURCES: syslog.logrotate - freshclam.log added.

Wto, 20 Kwi 2004, 10:25:29 CEST

Dnia Tuesday 20 of April 2004 10:20, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Zeby mozna bylo logowac zdalnie ?
Ile osób loguje zdalnie - te osoby napewno same sobie przestawiły by
konfigurację bo to nie problem.

Mi się to nie podoba ponieważ w poprzedniej wersji wszystkie pliki około
clamavowe były w paczkach clamav, teraz logi + skrypty rotujące są w
pakietach sysloga... a jakoś odpowiedniego wymuszenia posiadania nowego
sysloga w clamav.spec nie widzę.

Zmieniamy wszystkim aplikacjom logowanie na via sysloga? np. taki squid -
dojdzie kilka plików do syslog.spec/syslog.logrotate etc, a wylecą z
squid.spec i tak z każdym pakietem.... wyjdzie nam śliczny syslog i robota x
2 (syslog.spec + syslog-ng.spec).

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux