SOURCES: syslog.logrotate - freshclam.log added.

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 20 Kwi 2004, 10:53:10 CEST

----- Original Message -----
From: "Jakub Bogusz" <qboosh w pld-linux.org>
To: "To my robimy PLD" <pld-devel-pl w pld-linux.org>
Sent: Tuesday, April 20, 2004 10:30 AM
Subject: Re: SOURCES: syslog.logrotate - freshclam.log added.

> A nie używającym clamava logrotate będzie obracał pusty plik.
> Poza tym mamy wspierane dwie implementacje sysloga.

Również jestem za odkręceniem tego!

BTW, co sądzicie o sharedscripts w postaci np. apache'a z :

[jack w bdu jack]$ sudo cat /etc/logrotate.d/apache
/var/log/httpd/access_log {
    olddir /var/log/archiv/httpd
    postrotate
        /bin/killall -HUP httpd
    endscript
}

/var/log/httpd/agent_log {
    olddir /var/log/archiv/httpd
    postrotate
        /bin/killall -HUP httpd
    endscript
}

/var/log/httpd/error_log {
    olddir /var/log/archiv/httpd
    postrotate
        /bin/killall -HUP httpd
    endscript
}

/var/log/httpd/referer_log {
    olddir /var/log/archiv/httpd
    postrotate
        /bin/killall -HUP httpd
    endscript
}

na:

[root w pldmachine logs]$ cat /etc/logrotate.d/apache
/var/log/httpd/*_log {
    olddir /var/log/archiv/httpd
    sharedscripts
    postrotate
        /bin/killall -HUP httpd
    endscript
}

Zaletą tego, jest przede wszystkim mniejsza ilość zabójstw ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>