SOURCES: syslog.logrotate - freshclam.log added.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 20 Kwi 2004, 12:22:54 CEST

On Tue, 20 Apr 2004, [iso-8859-2] Paweł Sikora wrote:
> a po co w glownym pakiecie, sa logi z mail/news? przeciez kazdy kto
> postawi sobie serwer mail/news bedzie wiedzial jak je wyslac do swojego
> ulubionego loggera.

No nie no - ok, konfiguracja _zakomentowana_ to ja się zgodzę, ale po co
sam log należy do sysloga? logrotate? Tak samo powinien należeć do
sysloga...

Dla syslog-ng AFAIR można dostarczać pliczek z konfiguracją (mylę się?
nie używam) i też go wrzucać z clamav-a.

Po prostu zmiany są w zły sposób zrobione IMHO

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...