SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - simplified files lists and BOOT b...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 20 Kwi 2004, 13:31:41 CEST

On Tue, Apr 20, 2004 at 01:15:41PM +0200, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> On Tue, 20 Apr 2004, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
>
> Aha ...

> A mozna jakos wymusic kolejnosc instalacji/deinstalacji ??

Instalacji przez Requires lub PreReq (to drugie jeśli są pętle
zależności).

Deinstalacji nie da się przez zależności - zawsze idzie w kolejności
przekazanej rpm-owi (ręcznie lub przez poldka - nie wiem czy poldek
jakoś sortuje).
Kiedyś dyskutowałem o tym z Jeffem, miał zrobić przez to jakąś
rewolucję, ale chyba nadal nic się nie zmieniło.