Czcionki w Ac

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 20 Kwi 2004, 22:27:13 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 20 of
April 2004 21:36, Marcin Doliński typed:
> W liście z wto, 20-04-2004, godz. 18:44 +0200, Paweł Gołaszewski

> Dla mnie to teraz jest sprawne - po zmianie.

Znaczy co? Znowu polityka pierdolenia wszystkich? Tobie działa, jesteś
jeden. A ilu osobom popsułeś? Jeśli chcesz robić takie posunięcia, to
zacznij robić sobie własne, prywatne distro.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery