Czcionki w Ac

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 20 Kwi 2004, 22:42:27 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 20 of
April 2004 22:29, Piotr Szymański typed:
> Hi,
>
> Michal Chruszcz (20/04/2004 22:27):
>
> 1. Jest RM-em, nie podoba sie, przeglosuj na CDG
Znaczy co? Może robić _wszystko_, co mu się rzewnie podoba? Uh, czyżbym
przeoczył moment nadania komuś władzy despotycznej w PLD...?

> 2, Wydaje mi sie ze poprawilem w fontconfig ale czekam an opinie qboosha
> przed puszczeniem na builder.
Przecież tu nie o to chodzi! Jeśli już faktycznie chciał coś zmienić, to
niech wprowadzi te zmiany w miarę możliwości bezboleśnie. A nie 'Coś mi się
tu krzywo klika. Zmienię bconda, a niech ci frajerzy^Wdeveloperzy PLD już
się martwią. Napewno któryś naprawi to jeszcze dzisiaj z pocałowaniem
dłoni, bo w końcu jestem *RM-em*'.
W tej chwili to się *niczym* nie różni od stanu sprzed `forka'. A chyba po
to się on odbył, żeby temu zapobiec.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery