Czcionki w Ac

Wto, 20 Kwi 2004, 23:56:22 CEST

Michal Chruszcz wrote:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 20 of
> April 2004 22:29, Piotr Szymański typed:

> Znaczy co? Może robić _wszystko_, co mu się rzewnie podoba? Uh, czyżbym
> przeoczył moment nadania komuś władzy despotycznej w PLD...?

W granicach swojej linii dystrybucji i decyzji CDG - tak, wszystko.
Jak ktos sie z decyzja ne zgadza, moze poprzez CDG:
- wymusic na RM-ie jej zmiane
- wymusic zmiane RM-a

> Przecież tu nie o to chodzi! Jeśli już faktycznie chciał coś zmienić, to
> niech wprowadzi te zmiany w miarę możliwości bezboleśnie. A nie 'Coś mi się
> tu krzywo klika. Zmienię bconda, a niech ci frajerzy^Wdeveloperzy PLD już
> się martwią. Napewno któryś naprawi to jeszcze dzisiaj z pocałowaniem
> dłoni, bo w końcu jestem *RM-em*'.

RM nie jest od poprawiania pakietow. Chce - poprawia, nie chce czy sie nie
zna - nie musi. On jest od pilnowania spojnosci i porzadku w swojej linii
dystrybucji.

> W tej chwili to się *niczym* nie różni od stanu sprzed `forka'. A chyba po
> to się on odbył, żeby temu zapobiec.

A czego sie spodziewales po RM-ie ?
kloczek troche wiecej umie od obecnego RM-a, to gdzieniegdzie sam poprawial,
jak nikt inny sie nie palil. Tez nie zawsze dobrze.

  phone (48)(58) 347 14 61